10 consells per fer dieta després de les festes nadalenques

fer dieta després de Nadal

Després de les festes de Nadal i de Cap d’Any, toca baixar els quilos de més per poder tornar a estar en forma. Tingues en compte aquests consells per aconseguir el teu objectiu fàcilment.

  1. Beu aigua: L’aigua et permet al nostre cos estar més satisfet i hidratat. Per aquesta raó ha de ser un dels pilars de la teva rutina diària. Moltes vegades confonem la fam i la set i això ens fa menjar de més.
  2. Marca’t un objectiu: Presa en compte des del principi la quantitat de pes que tens de més, depenent d’això crea un pla i porta un diari per aconseguir la teva meta de pes desitjada, sempre de manera constant i gradual.
  3. No oblidis els petits plaers: No cal ser dur amb tu per baixar de pes, pots donar-te 2 gustos en menjar ràpid o gelat per cada 21 menjars. Això garanteix que no abandonis el pla per no poder complir-lo.
  4. Venç l’ansietat per menjar: Compte fins a 10 quan et sentis ansiós o molest. Està comprovat que funciona. Diversos estudis afirmen que aquests estats solen durar 10 minuts i duren menys si comptem d’aquesta manera.
  5. Menja 5 vegades al dia: Fer la digestió ajuda a cremar calories. Una manera senzilla de perdre pes és menjar almenys cinc vegades al dia quantitats petites, això ajuda a per millorar la digestió, tenir més energies i cremar calories.
  6. Revisa la teva dieta setmanalment: Algunes persones modifiquen la seva dieta cada dia motivats pel desig de perdre pes de manera més ràpida. Això no ajuda a obtenir resultats i acaba decepcionándote. És millor revisar el bo i el dolent de la teva dieta cada cap de setmana amb ajuda del teu dari.
  7.  Avenços graduals: Si vols bons resultats comença a poc a poc, les persones que comencen amb passos petits tenen major possibilitat de baixar de pes sense rendir-se.
  8. Evita les salses en els teus àpats: Substitueix les salses tant envasades com casolanes per altres condiments per donar-li aquell temps al teu menjars. Prova amb iogurt baix en greix, llimona o vinagre.
  9. Revisa els teus sopars: Resta una tercera part a la proporció de les teves sopars. Això pot ajudar-te a reduir 500 calories en un dia.
  10. Beu amb moderació: Entre una i dues copes de vi al dia o una cervesa tenen molts beneficis per a la teva salut, tot i que convé no abusar-ne. En aquesta primer etapa en què busques baixar el pes guanyat en les festes i si no fas molt exercici, disminueix l’alcohol ja que el seu contingut calòric pot arribar a ser més gran que el d’un àpat.

 

 

Feu un comentari 10 consells per fer dieta després de les festes nadalenques